Monday, December 19, 2011

是我 變了 嗎?

2011年 十二月十九 9:54  晚上

心情: 疑惑

Soler 聲音把聲真系無得頂 Soler - 陌生人
  離開你我真的痛 你不知道 你不知道~~~

無錯 今日我寫廣東話... 好耐無寫廣東話啦 再唔寫就生曬銹啦

今日... 返工落樓 出玻璃門噶時候 有個小妹妹跑住來
再睇睇 佢媽媽喺後面跟住
當行近噶時候我先發現佢兩母女系無個門卡嘎
喺D咁噶時候 我繫咪好應該行返去幫幫佢地開門啊
啱啊

奇怪地喺 我並無咁做...
我只系笑笑口咁同位媽媽講:你大大力拉就開到嘎啦
行多幾步唸唸... 有D奇怪
點解我無轉身返去幫佢地開門叻??

之後望見後面仲有其他人行向來 應該都有卡
我就走開咗....

一個如此簡單的動作... 仿佛自然反應般噶動作...
我竟然無做到...
究竟系點解...
我個人已變得如此不堪嗎

這一刻 自己噶信念已不再存在 

No comments:

Post a Comment