Monday, July 9, 2012

被催

二零一二 七月八號 凌晨
心情:


Tyler Ward Acoustic Cover - Somebody That I Used to Know
Tyler Ward... A lot of nice acoustic covers... check him out~


小生今年廿二 未婚 無不良嗜好
平時噶興趣喺吟詩同幫助D有需要噶人

lol
去相睇系唔系都會講埋D咁噶嘢嘎
“今日天氣幾好啵···”
“我地好似見過面···”
“你平時中意做D咩咁啊···”

最近··· 其實都唔喺好近
好似喺讀完書之後 媽咪一直會問我
“究竟你喺出面有無女朋友 有無拍拖?”

以前爸爸成日都會問D朋友呢個問題
“佢喺書館有無女朋友啊”

細細嗰時候 爸爸媽咪就成日同我講
“專心讀書 唔好拍拖··· 以後讀好D書 女仔就會埋來嘎啦”
你地都點我噶··· 又唔講要讀書讀到好勁D女先至埋來
搞到我sap下sap下就咁多年啦 xD

我都明噶
媽咪年紀都大啦 難免會唸呢D咁噶嘢
以前唸到要結婚··· 應該都會等到有經濟基礎先······
但喺以家出來做工··· 要有基礎都就來三十歲
再睇嗰對象··· 如果都喺三十歲噶話
生仔就好似有D危險
以前都無唸過呢D咁噶問題

媽咪同老婆噶年紀
以家已經讓我覺得真喺唔可以太遲結婚

話說媽咪尋日又打電話來···
問我新加坡好唔好玩
最後竟然問我
究竟我有無女朋友 
xD
系D咁噶時候 問D咁噶問題
我服···

講真啦 我有實會同你講嘎
我瞞住你托咩 -,-
你又點解一直會覺得我有嘞
媽咪開始要催婚 o.O

唸下唸下
唔通媽咪以為我中意男仔 @@
(並無任何對同性戀者不尊重 本人並不歧視同性戀者)
雖然我唔排除以後會變成同性戀 
(可以當然最好唔要啦)

媽咪 唔洗驚
暫時你嗰仔我仲喺中意女仔噶
遲D返怡保好好咁同佢傾下
唔好再俾佢唔會落去




No comments:

Post a Comment